Orientace v prostoru – Kde to je?
Komunikační karty
Sada 92 karet ve formátu A5 pro MŠ zaměřená na orientaci v prostoru.
[message type=”custom” width=”100%” start_color=”#F8D42A” end_color=”#D3B108″ border=”#BBBBBB” color=”#333333″]
Pomáhá dětem osvojit si pojmy jako:
- vpředu – vzadu; nahoru – dolů; vpravo – vlevo; nad, pod, před, na, za, mezi; první, druhý, třetí, čtvrtý, pátý, poslední
Podporuje rozvoj klíčových dovedností předškoláků:
- základní orientace v prostředí
- jazykové dovednosti
- kognitivní schopnosti
- nutný základ pro další rozvoj základních matematických představ
Celkem 92 karet.[/message]
Katalogové číslo:
2 300 Kč s DPH
Skladem
Sdílejte s přáteli:
Popis učební pomůcky
Učební pomůcka Orientace v prostoru – Kde to je? (komunikační karty) je určena dětem předškolního věku.
Obsahuje:
- 92 obrázkových karet ve formátu A5
Účelem učební pomůcky je pomoci dítěti orientovat se v prostoru a používat v komunikaci výrazy, jako např.: nahoře, dole, vpředu, vzadu, vpravo, vlevo, uprostřed, nad, pod, za, na, vedle, mezi, první, druhý , třetí, čtvrtý, pátý, poslední, a pod.
Na 37 obrázkových kartách děti popisují polohu jednoho předmětu (míč).
Např.:
Na zbývajících kartách porovnávají vzájemnou polohu dvou, tří a více předmětů/osob/zvířat.
Např.:
Didaktické přínosy učební pomůcky:
- Osvojení základních pojmů orientace v prostoru. Tyto pojmy jsou důležité pro orientaci dětí v prostředí.
- Vývoj jazykových dovedností. Děti popisují polohu různých předmětů v prostoru. Učí se používat nová slova a věty a komunikovat s lidmi v kontextu.
- Vývoj kognitivních schopností. Děti musí myslet na to, jak popsat polohu různých předmětů v prostoru a které pojmy použít. To podporuje jejich schopnosti vnímat a interpretovat informace z prostředí.
- Vytvoření základů pro učení se ve škole. Děti se učí základní pojmy a dovednosti, bez kterých se neobejdou při učení se matematiky, fyziky a jiných předmětů.
- Rozvíjení početních dovedností. Děti určují počet předmětů na kartě a určují jejich polohu v prostoru nebo navzájem. Například, jsou-li na obrázku tři předměty, děti se musí naučit rozpoznat první, druhý a třetí a určit jejich polohu vzhledem k jiným předmětům.
- Rozvíjení geometrických dovedností. Děti se učí rozpoznávat a popisovat tvary a jejich vzájemné vztahy v prostoru (nad sebou, vedle sebe apod.).
- Rozvíjení logického myšlení. Děti se musí naučit rozpoznávat a popisovat vztahy mezi různými předměty v prostoru, což vyžaduje logické a abstraktní myšlení, což je později klíčové při řešení matematických úkolů a problémů.
Kombinujte s učební pomůckou Orientace v prostoru – Kroková hra »
Další informace
Typ učební pomůcky | komunikační karty, velké karty |
---|---|
Počet karet | 92 |
Rozměry karet | 187 x 132 mm |
Materiál | papír 200 g/m2 |
Povrchová úprava | laminování |
Tlač | jednostranná |
Balení | lepenková krabička na míru |
Věkové určení | MŠ (předškoláci) |