Orientace v prostoru – Kde to je?

Komunikační karty

Sada 92 karet ve formátu A5 pro MŠ zaměřená na orientaci v prostoru.

[message type=”custom” width=”100%” start_color=”#F8D42A” end_color=”#D3B108″ border=”#BBBBBB” color=”#333333″]

Pomáhá dětem osvojit si pojmy jako:

  • vpředu – vzadu; nahoru – dolů; vpravo – vlevo; nad, pod, před, na, za, mezi; první, druhý, třetí, čtvrtý, pátý, poslední

Podporuje rozvoj klíčových dovedností předškoláků:

  • základní orientace v prostředí
  • jazykové dovednosti
  • kognitivní schopnosti
  • nutný základ pro další rozvoj základních matematických představ

Celkem 92 karet.[/message]

Katalogové číslo: P096CZ

2 300   s DPH

Skladem

Skladem

Sdílejte s přáteli:
  • Money Back Guarantee
  • Top Quality Vegan Item
  • Fast & Secure Checkout

Popis učební pomůcky

Učební pomůcka Orientace v prostoru – Kde to je? (komunikační karty) je určena dětem předškolního věku.

Obsahuje:

  • 92 obrázkových karet ve formátu A5

Účelem učební pomůcky je pomoci dítěti orientovat se v prostoru a používat v komunikaci výrazy, jako např.: nahoře, dole, vpředu, vzadu, vpravo, vlevo, uprostřed, nad, pod, za, na, vedle, mezi, první, druhý , třetí, čtvrtý, pátý, poslední, a pod.


Na 37 obrázkových kartách děti popisují polohu jednoho předmětu (míč).

Např.:

 


Na zbývajících kartách porovnávají vzájemnou polohu dvou, tří a více předmětů/osob/zvířat.

Např.:

 

 

Didaktické přínosy učební pomůcky:

  • Osvojení základních pojmů orientace v prostoru. Tyto pojmy jsou důležité pro orientaci dětí v prostředí.
  • Vývoj jazykových dovedností. Děti popisují polohu různých předmětů v prostoru. Učí se používat nová slova a věty a komunikovat s lidmi v kontextu.
  • Vývoj kognitivních schopností. Děti musí myslet na to, jak popsat polohu různých předmětů v prostoru a které pojmy použít. To podporuje jejich schopnosti vnímat a interpretovat informace z prostředí.
  • Vytvoření základů pro učení se ve škole. Děti se učí základní pojmy a dovednosti, bez kterých se neobejdou při učení se matematiky, fyziky a jiných předmětů.
  • Rozvíjení početních dovedností. Děti určují počet předmětů na kartě a určují jejich polohu v prostoru nebo navzájem. Například, jsou-li na obrázku tři předměty, děti se musí naučit rozpoznat první, druhý a třetí a určit jejich polohu vzhledem k jiným předmětům.
  • Rozvíjení geometrických dovedností. Děti se učí rozpoznávat a popisovat tvary a jejich vzájemné vztahy v prostoru (nad sebou, vedle sebe apod.).
  • Rozvíjení logického myšlení. Děti se musí naučit rozpoznávat a popisovat vztahy mezi různými předměty v prostoru, což vyžaduje logické a abstraktní myšlení, což je později klíčové při řešení matematických úkolů a problémů.

Kombinujte s učební pomůckou Orientace v prostoru – Kroková hra »

Další informace

Typ učební pomůcky

komunikační karty, velké karty

Počet karet

92

Rozměry karet

187 x 132 mm

Materiál

papír 200 g/m2

Povrchová úprava

laminování

Tlač

jednostranná

Balení

lepenková krabička na míru

Věkové určení

MŠ (předškoláci)

Související pomůcky