Orientace v čase – Dny v týdnu

Přiřazovací karty

Sada přiřazovacích karet.

[message type=”custom” width=”100%” start_color=”#F8D42A” end_color=”#D3B108″ border=”#BBBBBB” color=”#333333″]

Pomůcka rozvíjí důležité dovednosti orientace v čase:

  • názvy a pořadí dní v týdnu
  • chápání pojmů jako “včera,” “dnes,” “zítra”, “předevčírem”, “pozítra”
  • určení chybějícího názvu dne ve sledu tří dnů
  • schopnost počítat/určit den s odstupem 3 dnů

Mnemotechnické pomůcky a autokorekce zvyšuje motivaci a sebevědomí dětí.

Učební pomůcka obsahuje 94 karet.

  • 10 velkých základních karet (A4)
  • 42 obrázkových karet se zadáním úlohy (A5)
  • 42 přiřazovacích obrázkových karet (A5)

[/message]

Katalogové číslo: P104CZ

1 990   s DPH

Skladem

Skladem

Sdílejte s přáteli:
  • Money Back Guarantee
  • Top Quality Vegan Item
  • Fast & Secure Checkout

Popis učební pomůcky

Učební pomůcka Orientace v čase – Dny v týdnu (přiřazovací karty) je určena dětem předškolního věku.

Obsahuje:

  • 7 velkých základních karet (A4) – dny v týdnu
  • 3 velké základní karty (A4) – týden
  • 42 obrázkových karet se zadaným úkolem (A5)
  • 42 přiřazovacích obrázkových karet (A5)
  • lepenkovou krabičku na míru

Použití:

Na velkých základních kartách jsou představeny jednotlivé dny v týdnu. Každý den je personifikován v postavě dítěte. Ke snadnějšímu zapamatování slouží mnemotechnická pomůcka (ponorka – pondělí, útes – úterý, střecha – středa, čtyřlístek – čtvrtek, páv – pátek, sova – sobota, nebe – neděle). Každý den je kromě toho označen i svým pořadovým číslem v rámci týdne. Poté, co si děti osvojí jednotlivé dny v týdnu, mohou za sebou ukládat velké základní karty ve správném pořadí a vyskládat tak celý týden.

Po osvojení jednotlivých dní v týdnu a jejich pořadí můžete přistoupit k práci s obrázkovými kartami se zadanými úkoly. Jejich cílem je procvičit s dětmi časovou orientaci v rámci týdne.

1. typ úkolů:

Děti se učí orientovat v čase s použitím pojmů zítra, pozítří, včera a předevčírem. Na malé obrázkové kartě je úloha zadaná verbálně i pomocí grafického znázornění. Symbol dne, který děti v úkolu zjišťují, na obrázku chybí a na jeho místě je emotikon vyjadřující přemýšlení. K obrázkové kartě se zadaným úkolem děti hledají přiřazovací obrázkovou kartu příslušného dne. Po otočení karty se zadaným úkolem na rubovou stranu si mohou zkontrolovat správnost řešení. Shodné karty signalizují správné řešení.

 

2. typ úloh:

Úkolem dětí je zjistit, který den v daném sledu tří dnů chybí, např.:

3. typ úloh:

Úkolem dětí je zjistit, jaký den následuje s odstupem 3 dnů, např.:

Orientace v čase – dny v týdnu | Přiřazovací karty | Karta s úkolem 3. typu (líc)

Orientace v čase – dny v týdnu | Přiřazovací karty | Karta s úkolem 3. typu (líc)

Další informace

Hmotnost 860 g
Typ učební pomůcky

komunikační karty, přiřazovací karty

Rozměr karet

velké základní karty formát A4 (297 x 210 mm)
obrázkové karty se zadaným úkolem 130 x 90 mm
přiřazovací obrázkové karty 130 x 90 mm

Počet karet

velké základní karty 10
obrázkové karty se zadaným úkolem 42
přiřazovací obrázkové karty 42

Materiál

papír 200 g/m2

Povrchová úprava

laminování

Tlač

jednostranná
oboustranná

Věkové určení

MŠ (předškoláci)

Související pomůcky